Pagina's

Monday, April 11, 2011

Gaan!

******************

Comes over one an absolute necessity to move. And what is more, to move in some particular direction. A double necessity then: to get on the move, and to know whither.

(D.H. Lawrence, 'Sea and Sardinia')

******************

Raise your hands,
raise your hands high
don't take a seat
don't stand aside
and don't assume anything
just go, go, GO!!

(Indigo Girls, 'Go')

******************

Dit is wat we doen: we gaan onderweg.

Zondag vertrekken we voor een reis van 7 weken: Chicago, New Orleans, Californie, Japan. Vooralsnog zijn onze plannen ongewijzigd... dat Japan op het programma staat maakt de hele reis extra spannend, iets waar ik normaal gesproken niet op zit te wachten, maar waar ik (waarschijnlijk omdat ik het de laatste weken zo onwaarschijnlijk druk heb gehad met werk- en privé-zaken)wonderbaarlijk kalm onder blijf.

Dus zijn de voorbereidingen in volle gang. Sokken kopen, schoenen kiezen, menukaarten van restaurants in verre oorden online bestuderen (ik ga absoluut 100% zeker hier een hamburger eten als ik in Chicago ben!), laatste werkafspraken, een afscheidsrondje langs mijn favoriete Amsterdamse horeca (wat betekent het als de barman zegt dat hij je gaat missen? dat je te vaak in het café zit, of dat je maar een mooi leven hebt?)

We hopen dagelijkse updates te geven van wat we eten en meemaken, een beetje afhankelijk van wifi beschikbaarheid. Tijd hebben we genoeg.

Ga met ons mee op reis, en we zien wel waar we terechtkomen... don't assume anything.

2 comments:

  1. Bon Voyage, Ik ga virtueel mee op reis en verheug me erop !

    ReplyDelete
  2. Ha ik dacht al, waar is KLary gebleven en zie... heerlijk op reis 7 weken lang ! ik ga het hier proberen te volgen... heel veel plezier!

    ReplyDelete